شرح وظایف سرپرست مرکز :


  • ایجاد نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان در واحدهای مختلف دانشکده
  • ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به مدیران گروه
  • نظارت بر حسن اجرای مصوباتی که از طریق رئیس دانشگاه ابلاغ می شود
  • ایجاد هماهنگی در امور آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و فرهنگی دانشکده
  • نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اعضای هیأت علمی دانشکده
  • پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده
  • ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به معاون آموزشی و رئیس دانشگاه
  • بررسی صلاحیت معاونان و مدیران گروه های آموزشی
  • ایجاد ارتباط و هماهنگی با معاونین دانشگاه جهت اجرای مقررات و ضوابط مربوطه در دانشکده
  • شرکت درشوراهای ذیربط دانشگاه و انعکاس نتایج و گزارشات شوراها به اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان 
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید